پویش«به عشق حسین(ع) می‌بخشم» در استان زنجان موجب سازش پرونده  2 و نیم میلیاردی شد

13:40 - 20 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۹۵۳۶۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان زنجان از ایجاد سازش در یک پرونده اختلاف مالی، 2 و نیم میلیاردی در شهر صائین قلعه استان به برکت پویش «به عشق حسین(ع) می‌بخشم» خبر داد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با اعلام خبر مصالحه در یک پرونده اختلاف مالی در شهر صائین قلعه استان زنجان،  اظهارکرد: همزمان با اجرای پویش «به عشق حسین(ع) می‌بخشم» در ماه محرم و با تلاش اعضا شورای حل اختلاف و ستاد صبر شهر صائین قلعه پرونده‌ای با موضوع مطالبه وجه به مبلغ «25 هزار میلیارد ریال (معادل 2 میلیارد و پانصد میلیون تومان)» با سازش مختومه شد.

وی تصریح کرد: این پرونده به شعبه یک شورای حل اختلاف شهر صائین قلعه ارجاع شده بود که با وساطت دادستان عمومی و انقلاب و اعضا ستاد صبر شهرستان ابهر، اعضا شعبه یک شورای حل اختلاف شهرستان صائین قلعه و جمعی از معتمدین شهرستان بین طرفین دعوی پرونده صلح و سازش ایجاد شد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه با توجه به اهمیت ایجاد سازش در پرونده‌ها و کاهش ورودی پرونده به محاکم  و همچنین تأکیدات آموزه های دینی و ائمه معصومین (ع) جهت گذشت، افزود: رویکرد اصلی شورای حل اختلاف استان تلاش برای ایجاد سازش در پرونده ها با استفاده از ظرفیت‌های نهادهای مردمی و معتمدین است و استان در همین زمینه رتبه نخست کشوری را در سال 1400 کسب کرده است .

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری سازش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *